مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 14:122022-04-08سياسي

تشکیل ستاد ساماندهی کودکان کار در مرکز کهگیلویه و بویراحمد 


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ستاد ساماندهی و شناسایی کودکان کار در مرکز استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ستاد ساماندهی و شناسایی کودکان کار در مرکز استان خبر داد.

مسعود نوری در نشست آسیب های اجتماعی با دستور کار کودکان کار از تشکیل ستاد ساماندهی کودکان کار خبر داد و گفت: با تشکیل این ستاد کار شناسایی کودکان کار توسط فرمانداری بویراحمد انجام شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دستگاه ها در حوزه کودکان کار آسیب شناسی و راهکار ارائه دهند، افزود: دستگاه های مربوطه در این خصوص پای کار باشند.

وی در ادامه در خصوص انتقاد بهزیستی از عدم همکاری شهرداری یاسوج در جمع آوری کودکان کار، گفت: متاسفانه یکی از معضلات شهر یاسوج، شورای شهر است، بخشی از معضل آسیب های اجتماعی یاسوج به شورا باز می گردد.

این مسئول بیان کرد: یاسوج به یک شهر بی روح تبدیل شده است و کار فرهنگی را نه در ایام عید و نه ماه رمضان در این شهر شاهد نبودیم، چاله چوله های شهر که جای خود دارد.

نوری با بیان اینکه متاسفانه شوراها فلسفه زیرساخت های شهری را نمی دانند افزود: سایر شهرها هم وضعیت خوبی ندارند البته شهرداری ها باید پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد ساماندهی کودکان کار در مرکز کهگیلویه و بویراحمد 

تشکیل ستاد ساماندهی کودکان کار در مرکز کهگیلویه و بویراحمد